APARTAMENT KAMIENNA 2

Wisła, ul. Kamienna 1A/3 | Parter

Kalendarz dostępności

O apartamencie

Duży apartament przeznaczony dla 6/8 osób, o powierzchni 54 m².
Na parterze, z apartamentu wyjście na balkon z przepięknym widokiem na góry i centrum Wisły. W sezonie letnim udostępnione  meble ogrodowe.
Apartament posiada salon z rozkładaną sofą dla 2 osób oraz dwa rozkładane fotele, aneks kuchenny, stół z krzesłami, TV, szafa. W sypialni jest łóżko małżeńskie oraz mała sofa. Łazienka z prysznicem i pralką. W apartamencie jest również stojak na narty.
Kuchnia jest w pełni wyposażona, znajduje się tu lodówka, płyta kuchenna, piekarnik, kuchenka mikrofalowa, czajnik, ekspres do kawy, przybory kuchenne, garnki, patelnie, naczynia.
Apartament położony jest 1,5 km od Rynku, na wzgórzu, 1,3 km od Parku Wodnego Tropicana. Podjazd pod górę. Goście cenią sobie tutaj ciszę i spokój. Idealna baza wypadowa na pobliskie stoki narciarskie.
Miejsce parkingowe przed budynkiem. Cały obiekt ogrodzony.

Dojazd: w nawigacji najlepiej wpisać adres ul. Górnośląska 9, 43-460 Wisła (apartament znajduje się 50 m powyżej).

Do kosztów za nocleg należy doliczyć jednorazową opłatę za serwis apartamentu oraz opłatę miejscową. Kwota ta doliczana jest do każdej rezerwacji bez względu na długość planowanego pobytu.
Serwis apartamentu wynosi : 140 zł.
Opłata miejscowa wynosi: 2 zł  1 os./doba 1 zł dziecko/doba
Opłaty te zostaną pobrane gotówką w dniu przyjazdu przed zakwaterowaniem Gości.

Odbiór kluczy odbywa się w biurze Dream Apart w Ustroniu (43-450) na ul. Marii Konopnickiej 17B (800 m od głównej drogi na Wisłę),  w godzinach od 15:00 do 20:00. Zakwaterowanie po godz.  20:00 odbywa się za dodatkową płatnością 50 zł. Prosimy o informację z dokładną godziną przybycia.

Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50 % wartości rezerwacji. Zapłacona kwota zadatku nie podlega zwrotowi w przypadku anulowania lub skrócenia rezerwacji. Gościom nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta. System rezerwacyjny opiera się na integracji Hotres, Channel Manager, PMS. Synchronizacja systemu wymaga stałego, sekwencyjnego przesyłu i odbioru danych. Nawet kilkusekundowy przesył informacji o dostępności apartamentu nie pozwala na 100% wyeliminowanie równoczesnego wpływu rezerwacji, jeśli Goście zatwierdzą je w tym samym czasie. W takiej sytuacji do zawarcia umowy dochodzi wyłącznie z jednym Gościem, którego rezerwacja wpływie do systemu jako pierwsza. Środki zabezpieczające rezerwację drugiego Gościa zostają zwrócone niezwłocznie na rachunek, z którego zostały przesłane, a potwierdzenie rezerwacji zostaje unieważnione. Unieważnienie to możliwe jest jedynie w ciągu pierwszej doby od wykonania zdublowanej rezerwacji. Jeżeli nie wyrażasz na to zgody, zrezygnuj z wykonania rezerwacji.

Ważne odległości

Rynek

1 km

Deptak

800 m

Rzeka Wisła

800 m

Restauracja

1,7 km

Sklep spożywczy

1,7 km

Stoki narciarskie

1,6 km

WRÓĆ DO LISTY WSZYSTKICH APARTAMENTÓW