Lato trwa ! Sprawdź naszą ofertę i odpoczywaj Blisko Natury :)

GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY
  • Dorosli
  • Dzieci

Regulamin

English version below


REGULAMIN DREAM APART SP. Z O.O.

(dalej: Regulamin)

§ 1

Przedmiot regulaminu

1.    Regulamin Dream Apart określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie wszystkich wynajmowanych obiektów (dalej: Obiekty lub Apartamenty). Regulamin stanowi integralną część umowy z Gościem Obiektu.

2.    Wszystkie Apartamenty wynajmowane są na doby przez Dream Apart Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dr. Michała Grażyńskiego 8 w Ustroniu 43-450, NIP 5482670870, wpisaną ą do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku – Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr  0000578049, kapitał zakładowy 5.000,00zł. (dalej: Dream Apart).

3.    Wpłata zadatku / Rozpoczęcie pobytu jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu przez Gościa bez zastrzeżeń. Dokonując w/w czynności Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu Dream Apart w imieniu swoim i towarzyszących osób, z którymi przebywa. 

4.    Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie wynajmowanego Obiektu.

5.    Integralną częścią Regulaminu jest Polityka Bezpieczeństwa. Regulamin i Polityka Bezpieczeństwa są ogólnie dostępne dla Gości - znajdują się na stronie internetowej www.dreamapart.pl


§ 2

Rezerwacja, meldunek, doba hotelowa

1.    W celu dokonania rezerwacji Gość wykonuje wskazane w systemie czynności, w szczególności wypełnia formularz rezerwacyjny i podaje dane osobowe.

2.    Do zawarcia umowy dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i wpłatę zadatku, części lub całości należności za pobyt w Obiekcie.

3.    W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług zakwaterowania (wynajem apartamentu) oraz usług związanych z wypoczynkiem (m.in. zakup biletów do parku Energylandia za pośrednictwem Dream Apart) konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta). Zasady korzystania z parku Energylandia warunkuje odrębny regulamin dostępny na stronie Parku. 

4.    Apartament jest wynajmowany na doby hotelowe, udostępniony dla Gości po opłaceniu całkowitej należności za pobyt. 

5.    W ciągu 24 godzin od momentu dokonania rezerwacji Gość zobowiązany jest wpłacić zadatek w wysokości określonej w formularzu rezerwacyjnym. Zadatek może zostać uiszczony za pośrednictwem szybkich płatności Tpay, BLIK, kartą kredytową/debetową lub przelewem tradycyjnym na numer konta podany w zakładce Kontakt na stronie www.dreamapart.pl. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego lub wybrania w tpay opcji ‘Druczek płatności / Przelew z innego banku’ prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na info@dreamapart.pl. Brak wpłaty zadatku w terminie 24 godzin od chwili dokonania rezerwacji skutkuje uznaniem umowy za niezawartą.

6.    W przypadku podania danych karty kredytowej/debetowej do zabezpieczenia rezerwacji, gość wyraża zgodę na obciążenie karty kosztem pobytu, tj. pobranie zadatku oraz pozostałej kwoty za pobyt, zgodnie z warunkami rezerwacji.

7.    Obiekt nie jest operatorem systemu płatności Tpay, zasady bezpieczeństwa oraz ochrony danych stosowane przez operatora dostępne są na jego stronie internetowej.

8.    Zasady rezerwacji za pośrednictwem portali rezerwacyjnych (innych aniżeli dreamapart.pl) normują regulaminy pośredników.

9.    Gość zobowiązany jest uregulować całość należności za pobyt najpóźniej na 7 dni do przyjazdu - w przypadku nieopłacenia  pobytu w tym terminie Dream Apart będzie uprawniony do odstąpienia od umowy zawartej z Gościem i zatrzymania wpłaconego zadatku.

10.    Wpłacony zadatek jest bezzwrotny. W przypadku braku przyjazdu do obiektu z jakichkolwiek przyczyn, w tym także losowych i zdrowotnych, lub rezygnacji z pobytu, nawet po ówczesnym poinformowaniu obiektu, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. W przypadku rezygnacji z pobytu na więcej niż 7 dni przed dniem rozpoczęcia pobytu, gość traci cały wpłacony zadatek w wysokości zależnej od rezerwacji tj. 30% lub więcej. W przypadku rezygnacji lub anulacji na mniej niż 7 dni do daty rozpoczęcia pobytu lub niedojechania do obiektu, gość traci 100% wartości rezerwacji. Jeżeli w momencie anulacji na mniej niż 7 dni gość nie uregulował pełnej kwoty za pobyt a ponosi pełny koszt anulacji, zobowiązany jest do dopłacenia brakującej kwoty.

11.    Do 30 dni przed przyjazdem Gość może zmienić datę rezerwacji lub uzyskać voucher kwotowy opiewający na wpłacony zadatek do wykorzystania w ciągu kolejnych 365 dni na ten sam apartament co pierwotna rezerwacja. Koszt nowego pobytu zostaje obliczony zgodnie z cennikiem w nowym, wybranym terminie, jednak w przypadku wyboru tańszego terminu różnica nie jest zwracana a vouchera nie można podzielić na kilka pobytów.

12.    Do ceny wynajmu Apartamentu doliczana jest jednorazowa opłata serwisowa za przygotowanie Apartamentu, której wysokość jest wyświetlana przy dokonywaniu rezerwacji i automatycznie dodawana do całkowitej kwoty rezerwacji. 

13.    W przypadku pozostawienia Apartamentu w stanie wymagającym dodatkowego sprzątania, wykraczającego poza standardowe czynności porządkowe Gość zobowiązany jest do pokrycia dodatkowych kosztów, na postawie wystawionego dokumentu rozliczeniowego.

14.    Doba hotelowa w Apartamencie (poza Apartamentami Pod Stokiem) rozpoczyna się o godz. 15.00* w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 11.00 ostatniego dnia pobytu, chyba że indywidualne umowy lub uzgodnienia z Dream Apart stanowią inaczej. * W Apartamentach Pod Stokiem doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00, a kończy o godz. 11.00.

15.    Wcześniejsze zameldowanie/późniejsze wymeldowanie jest możliwe za dodatkową opłatą wskazaną przez Obiekt, w przypadku chęci skorzystania z takiej opcji należy skontaktować się z Infolinią. Obiekt uwzględnia prośbę o przedłużenie doby w miarę dostępności Apartamentów.

16.    Nieuzgodnione z Obiektem wymeldowanie po godzinie 11:00 jest równoznaczne z przedłużeniem pobytu o kolejną dobę – w przypadku podania danych karty kredytowej do rezerwacji Obiekt ma prawo obciążyć kartę kredytową. W przypadku braku zabezpieczenia rezerwacji kartą kredytową Gość zobowiązany jest do opłacenia wystawionej faktury.

17.    Ze względu na bezobsługowe meldowanie Gość jest zobowiązany do godz. 11.00  w dniu przyjazdu dokonać zameldowania online podając dane wymagane w formularzu: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane kontaktowe, serię i numer dowodu osobistego, numer rejestracyjny pojazdu.

18.    W dniu przyjazdu, jeśli cały pobyt jest opłacony i gość dokonał zameldowania online, otrzyma za pośrednictwem e-mail instrukcje dotyczące zameldowania - w zależności od rodzaju apartamentu - kod do sejfu z kluczami lub kod do klamki elektronicznej.

19.    W dniu wyjazdu klucze należy pozostawić w sejfie i wymieszać cyfry na sejfie, by nie pozostał widoczny kod.

20.    Dream Apart zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Apartamencie, w przypadku niedokonania pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

21.    Osoby niezameldowane mogą przebywać za zgodą i na odpowiedzialność Gościa w zajmowanym przez niego Apartamencie wyłącznie od godz. 09.00 do godz. 22.00. Po godz. 22.00 istnieje obowiązek zgłoszenia pobytu dodatkowych osób. Przebywanie osób niezakwaterowanych w Apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego Apartament, na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do Apartamentu. 

22.    W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych i niemożliwych do natychmiastowego usunięcia okoliczności, w szczególności wpływających na bezpieczeństwo Gościa lub jego majątku, Dream Apart zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu wpłaconego zadatku, bądź zaoferowania Gościowi innego podobnego do pierwotnie oferowanego Obiektu.

23.    Gość nie może przekazywać Apartamentu innym osobom, nawet jeżeli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.

24.    Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Dream Apart nie uprawnia Gościa do otrzymania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenia.


§ 3

Odpowiedzialność gościa 

1.    W ciągu 2 godzin od wejścia do Apartamentu Gość jest zobowiązany zawiadomić Dream Apart o wszelkich szkodach i brakach zastanych w wyposażeniu Apartamentu wysyłając wiadomość na info@dreamapart.pl., pod rygorem uznania, że do szkody doszło podczas jego pobytu w Obiekcie.

2.    Gość powinien zawiadomić Infolinię o wystąpieniu ewentualnej szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Dream Apart zastrzega sobie prawo obciążenia karty płatniczej Gościa za wyrządzone szkody, po jego wyjeździe, bądź przesłania rachunku w przypadku płatności przelewem.

3.    Gość ponosi pełną odpowiedzialność finansową za wszystkie dobra i usługi wykorzystane w trakcie pobytu. W przypadku gdy Gość nie zgłosi faktu skorzystania z dobra lub usługi przy wyjeździe, Dream Apart zastrzega sobie prawo do obciążenia karty płatniczej podanej przez Gościa jako gwarancja rezerwacji/płatności za pobyt.

4.    Każdorazowo opuszczając Apartament Gość powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany instalacji wodociągowej, zamknąć okna, wyjścia na balkon i drzwi wejściowe. 

5.    Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i braki wyposażenia w Apartamencie oraz w każdym innym miejscu na terenie wynajmowanego Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy towarzyszących mu lub odwiedzających go osób, w tym również z winy dzieci i zwierząt pozostających pod jego opieką. Naprawienie przez Gościa szkody wyrządzonej w Apartamencie następuje przez zapłatę kary pieniężnej (kary umownej). Cennik kar pieniężnych stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu, natomiast cennik zniszczeń i uszkodzeń załącznik nr 2. Jeżeli obciążająca Gościa kara pieniężna nie pokryje poniesionej przez Dream Apart szkody, za którą Gość odpowiada, lub gdy dla danego zniszczenia, uszkodzenia zanieczyszczenia, bądź braku w wyposażeniu nie przewidziano w Cenniku 1/ Cenniku 2 kary pieniężnej, Dream Apart ma prawo obciążyć Gościa odszkodowaniem z tytułu naprawienia szkody w pełnej wysokości jak również do poniesienia kosztów utraconych korzyści Dream Apart związanych z wyłączeniem pomieszczenia wymagającego, z przyczyn leżących po stronie Gościa, napraw lub remontu.

6.    Dream Apart zastrzega sobie prawo poboru kaucji na poczet ewentualnych szkód materialnych w Obiekcie.

7.    Do obowiązku Gościa należy staranne przechowywanie wszelkich kluczy do Apartamentów i pilotów do bram. Zgubienie kluczy skutkuje koniecznością wymiany całego zamka i skutkuje obciążeniem karą pieniężną wyszczególnioną w Załączniku nr 1.

8.    Po wyjeździe Gościa z Apartamentu Dream Apart ma 72 h (liczone od godz. 11.00 w dniu wyjazdu) na zgłoszenie Gościowi ewentualnie powstałych po nim szkód. Zgłoszenie to może mieć formę SMS, telefoniczną lub mailową.

9.    Dream Apart zastrzega sobie prawo do pobrania zwrotnej kaucji w kwocie od 200 do 1000 PLN w zależności od standardu wykończenia i wyposażenia, w celu pokrycia potencjalnych szkód, powstałych z winy Gościa.

10.    Dzieci poniżej 13 roku życia powinny przebywać na terenie Obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci. Osoby małoletnie od 13 do 18 roku życia mogą samodzielnie korzystać z usług Obiektu na wyłączną odpowiedzialność opiekunów prawnych.


§ 4

Odpowiedzialność Dream Apart

1.    Dream Apart ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. 

2.    Dream Apart nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie, uszkodzenie lub utratę rzeczy wartościowych, stanowiących własność Gości. 

3.    Dream Apart nie odpowiada za: przedmioty o dużej wartości, znaczne kwoty pieniężne, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności i przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną, przedmioty wielkogabarytowe oraz przedmioty zagrażające bezpieczeństwu.


§ 5

Pobyt zwierząt

1.    Dream Apart dopuszcza przebywanie zwierząt w wybranych apartamentach. Pobyt ten musi być zgłoszony przed przyjazdem do Apartamentu. Do rezerwacji zostanie doliczona opłata za zwierzę w wysokości 40 zł/doba oprócz Apartamentów Pod Stokiem w Szczyrku, gdzie koszt ten wynosi 50 zł/doba.

2.    Oprócz opłaty za zwierzę pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 1000 zł. W przypadku braku zniszczeń Obiekt zwraca kaucję w terminie do 7 dni roboczych, przy czym za termin zwrotu poczytuje się dzień obciążenia rachunku Dream Apart.

3.    Podczas pobytu właściciel zwierzęcia bierze za niego pełną odpowiedzialność, wszelkie szkody wyrządzone przez psa będą wyceniane przez pracowników firmy Dream Apart, a kosztami naprawienia szkody zostanie obciążony właściciel. 

4.    Właściciel lub opiekun zwierzęcia jest zobowiązany do usuwania nieczystości pozostawionych przez zwierzę na całym terenie wynajmowanego Obiektu. 

5.    Hotel zastrzega sobie prawo do sprawdzenia Apartamentu, w którym na pobycie przebywają zwierzęta w momencie kiedy uzna, że występuje taka potrzeba.


§ 6

Cisza nocna

1.    Na terenie wynajmowanego Obiektu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do 07.00 dnia następnego. Zakłócanie ciszy nocnej może skutkować karą pieniężną w wysokości 1000zł. 


§ 7

Postępowanie reklamacyjne

1.    Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.

2.    Hotel ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.

3.    Reklamacja może zostać złożona przez Gościa w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@dreamapart.pl.

4.    Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz (2) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Obiekt. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

5.    Dream Apart ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Dream Apart udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.


§ 8

Postanowienia porządkowe

1.    Gościowi nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu. Zabronione jest wynoszenie mebli i wyposażenia poza obręb Apartamentu, w tym na balkon/taras mebli które nie są do tego przeznaczone.

2.    Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest w Apartamencie używanie przedmiotów typu: świeczki, urządzenia elektryczne, które nie stanowią wyposażenia Apartamentu. 

3.    Na terenie wynajmowanego Obiektu jest bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych i e-papierosów. Złamanie tego zakazu skutkować będzie karą pieniężną zgodną z cennikiem. 

4.    Sprzęt sportowy typu narty, sanki, rowery należy przechowywać w wyznaczonym do tego miejscu (pomieszczenie gospodarcze, narciarnia, rowerownia, garaż). Zabrania się przechowywania wymienionych wyżej sprzętów na klatkach i korytarzach budynków.


§ 9

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :

Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Dream Apart Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Dr. Michała Grażyńskiego 8 w Ustroniu 43-450, NIP 5482670870. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl

Dane osobowe:

1.    Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.

2.    Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.

3.    Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail : info@dreamapart.pl

4.    Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku.

Zobowiązania Administratora

1.    Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.

2.    Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów jakich jak : systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.

3.    Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.

Zobowiązania Hotres.pl

1.    Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.

2.    Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.

3.    Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.

4.    W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:

a)    szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych

b)    ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania

c)    zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego

d)    regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.


§ 10

Postanowienia końcowe

1.    Sądem właściwym do rozstrzygania sporów pomiędzy Gościem, a Obiektem jest sąd powszechny, określony przepisami prawa.

2.    Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 24.08.2023 r.


Załączniki:

Załącznik nr 1 – Cennik kar pieniężnych https://www.dropbox.com/scl/fi/8r6pw5e8fc9bq7pshcv8v/Za-cznik-nr-1-do-regulaminu-Dream-Apart_Cennik-kar-pieni-nych.pdf?rlkey=ptjkxixzz45b4lb6cky0hrny8&dl=0

Załącznik nr 2 – Cennik zniszczeń i uszkodzeń https://www.dropbox.com/scl/fi/891lvtrpx89z2lrp25ekp/Za-cznik-nr-2-do-regulaminu-Dream-Apart_Cennik-zniszcze-i-uszkodze.pdf?rlkey=fhmi93tugde2wmitkgc6ko01t&dl=0






REGULATIONS OF DREAM APART SP. Z O.O.

(hereinafter: Regulations)


§ 1


Subject matter of the Rules and Regulations

1. The Rules and Regulations of Dream Apart define the rules of providing services, liability and staying on the premises of all rented facilities (hereinafter: Facilities or Apartments). The Regulations are an integral part of the agreement with the Guest of the Facility.

2. All Apartments are rented for the day by Dream Apart Sp. z o.o. with its seat at Dr. Michała Grażyńskiego 8 Street in Ustroń 43-450, NIP 5482670870, registered in the Register of Entrepreneurs of the National Court Register kept by the District Court in Bielsko-Biała, VIII Economic Department of the National Court Register under the number 0000578049, initial capital PLN 5,000.00. (hereinafter: Dream Apart).

3. payment of the deposit / commencement of stay is tantamount to acceptance of the Rules by the Guest without reservation. By performing the aforementioned actions the Guest confirms that he/she has read and accepts the terms of the Regulations of Dream Apart on behalf of himself/herself and the accompanying persons with whom he/she is staying. 

4. The Rules and Regulations are binding on all Guests staying on the premises of the rented Property.

5. The Security Policy is an integral part of the Regulations. The Rules and Regulations and Security Policy are generally available to Guests - they can be found on the website www.dreamapart.pl.



§ 2


Reservation, check-in, hotel day

1. In order to make a reservation, the Guest performs the actions indicated in the system, in particular fills out a reservation form and provides personal information.

2. The contract is concluded by making a reservation and paying a deposit, part or all of the amount due for the stay in the Facility.

3. In the case of concluding an agreement for the provision of accommodation services (apartment rental) and services related to leisure (including the purchase of tickets to the Energylandia park through Dream Apart), the consumer does not have the right to withdraw from the agreement concluded remotely (in accordance with Article 38(12) of the Consumer Rights Act of May 30, 2014). The rules of use of the Energylandia park are conditioned by separate regulations available on the Park's website. 

4. The apartment is rented for hotel nights, made available to Guests after payment in full for the stay. 

5. Guests are required to pay a deposit in the amount specified in the reservation form within 24 hours of making a reservation. The deposit can be paid via tpay fast payment, BLIK, credit/debit card or traditional bank transfer to the account number listed in the Contact Us tab at www.dreamapart.pl. If you choose a traditional transfer or select the 'Payment Print / Transfer from another bank' option in tpay, please send a transfer confirmation to info@dreamapart.pl. Failure to pay the deposit within 24 hours of making the reservation will result in the contract being considered not concluded.

6. In case of providing credit/debit card details to secure the reservation, the guest agrees to charge the card for the cost of the stay, i.e. to collect the deposit and the remaining amount for the stay, in accordance with the terms of the reservation.

7. The property is not an operator of the Tpay payment system, the security and data protection rules applied by the operator are available on its website.

8. The rules for reservations through booking portals (other than dreamapart.pl) are governed by the regulations of the intermediaries.

9. The Guest is obliged to pay the whole amount due for the stay not later than 7 days before arrival - in case the stay is not paid within this time Dream Apart shall be entitled to withdraw from the agreement concluded with the Guest and retain the paid deposit.

10. the deposit paid is non-refundable. In case of non-arrival to the facility for any reason, including fortuitous and health reasons, or cancellation of the stay, even after informing the facility at that time, the paid deposit is non-refundable. In case of cancellation more than 7 days before the start date of the stay, the guest forfeits the entire deposit paid depending on the reservation, i.e. 30% or more. In case of cancellation or cancellation less than 7 days to the start date of the stay or failure to arrive at the property, the guest forfeits 100% of the value of the reservation. If at the time of cancellation for less than 7 days the guest has not paid the full amount for the stay and he bears the full cost of cancellation, he is obliged to pay the missing amount.

11. Up to 30 days prior to arrival, the guest may change the date of the reservation or obtain an amount voucher based on the deposit paid, to be used within the next 365 days for the same apartment as the original reservation. The cost of the new stay is calculated in accordance with the price list for the new chosen date, but if a cheaper date is chosen, the difference is not refunded and the voucher cannot be divided into several stays.

12. A one-time service fee for the preparation of the Apartment is added to the rental price of the Apartment, the amount of which is displayed when making the reservation and is automatically added to the total amount of the reservation. 

13. in case of leaving the Apartment in a condition requiring additional cleaning beyond the standard cleaning activities, the Guest is obliged to cover additional costs, on the basis of the billing document issued.

14. Check-in time in the Apartment (except for Pod Stokiem Apartments) begins at 3:00 p.m.* on the day of arrival and ends at 11:00 a.m. on the last day of stay, unless individual agreements or arrangements with Dream Apart state otherwise. * In Pod Stokiem Apartments the hotel day starts at 16.00 and ends at 11.00.

15. early check-in/late check-out is possible for an additional fee indicated by the Facility, if you wish to use such option, please contact the Hotline. The Facility will accommodate the request to extend the night as the Apartments are available.

16. check-out after 11:00 a.m., not agreed with the Facility, is tantamount to extending the stay by another 24-hour period - if credit card information is provided for the reservation, the Facility has the right to charge the credit card. If the reservation is not secured with a credit card, the Guest is obliged to pay the invoice issued.

17. Due to unmanned check-in, the Guest is obliged to check-in online by 11:00 a.m. on the day of arrival, providing the data required in the form: name and surname, address of residence, contact information, series and number of identity card, vehicle registration number.

18. On the day of arrival, if the entire stay is paid for and the guest has checked in online, he or she will receive check-in instructions via e-mail - depending on the type of apartment - the code for the key safe or the code for the electronic door handle.

19. On the day of departure, the keys should be left in the safe and the digits on the safe should be shuffled so that no code remains visible.

20. Dream Apart reserves the right to refuse to extend the Guest's stay in the Apartment, in case of failure to make full payment for the existing period of stay and in case of non-compliance with the rules and regulations.

21.Non-registered persons may stay with the consent and responsibility of the Guest in the Apartment occupied by him/her only from 09.00 a.m. to 10.00 p.m. After 10.00 p.m. there is an obligation to report the stay of additional persons. The stay of persons not accommodated in the Guest's Apartment after 10 p.m. is tantamount to consent by the Apartment renter, for a fee, to accommodate these persons in the Apartment. 

22. In the event of unforeseen circumstances that cannot be immediately remedied, in particular those affecting the safety of the Guest or the Guest's property, Dream Apart reserves the right to withdraw from the agreement and return the deposit paid, or offer the Guest another Facility similar to the one originally offered.

23. The Guest may not transfer the Apartment to other persons, even if the period for which he/she has paid the due fee for the stay has not expired.

24. Early departure of the Guest for reasons beyond Dream Apart's control shall not entitle the Guest to receive a refund of the amount for unused services.



§ 3


Guest's responsibility 

1. Within 2 hours from entering the Apartment, the Guest shall be obliged to notify Dream Apart about any damage and shortages found in the Apartment equipment by sending a message to info@dreamapart.pl., under pain of acknowledging that the damage occurred during the Guest's stay at the Property.

2. The Guest shall notify the Hotline of the occurrence of any damage as soon as it is discovered. Dream Apart reserves the right to charge the Guest's payment card for the damage caused, after the Guest's departure, or to send a bill in case of payment by bank transfer.

3. The Guest shall bear full financial responsibility for all goods and services used during the stay. If the Guest fails to report the use of the good or service upon departure, Dream Apart reserves the right to charge the payment card provided by the Guest as a guarantee of the reservation/payment for the stay.

4. Each time leaving the Apartment, the Guest should turn off the TV, turn off the light, close the taps of the plumbing system, close the windows, balcony exits and front door. 

5. The Guest shall be financially and legally responsible for any damage, destruction, pollution and lack of equipment in the Apartment and in any other place on the premises of the rented Property, resulting from his fault or the fault of persons accompanying him or visiting him, including the fault of children and animals under his care. Repair of the damage caused in the Apartment by the Guest shall be made by payment of a fine (contractual penalty). The pricelist of fines is enclosed as Annex 1 to these Regulations, whereas the pricelist of damages and destruction is enclosed as Annex 2. If the fine charged to the Guest does not cover the damage incurred by Dream Apart for which the Guest is responsible, or if no fine is provided for a given damage, destruction, pollution or lack of equipment in the Pricelist 1/pricelist 2, Dream Apart shall have the right to charge the Guest with compensation for repairing the damage in the full amount as well as to incur the costs of Dream Apart's lost profits related to the exclusion of the room requiring repair or renovation due to reasons attributable to the Guest.

6. Dream Apart reserves the right to collect a deposit for any material damage to the Property.

7. It is the Guest's responsibility to carefully store all keys to the Apartments and gate remotes. Loss of keys will result in the necessity to replace the entire lock and will result in the charge of a fine as listed in Appendix 1.

8. After the Guest's departure from the Dream Apart Apartment, the Guest has 72 hours (counted from 11:00 a.m. on the day of departure) to report any damage to the Guest. This notification may be in the form of SMS, phone or e-mail.

9. Dream Apart reserves the right to charge a refundable deposit in the amount of PLN 200 to 1000 depending on the standard of the furnishings and equipment, in order to cover potential damages caused by the Guest.

10. Children under the age of 13 should stay at the Property under the constant supervision of legal guardians. Legal guardians are financially responsible for any damage caused by children. Minors from 13 to 18 years of age may independently use the services of the Facility under the sole responsibility of their legal guardians.



§ 4


Dream Apart's liability

1. Dream Apart shall be liable for loss of or damage to items brought in by the Guest to the extent specified by the provisions of Articles 846-852 of the Civil Code. 

2. Dream Apart shall not be responsible for destruction, damage or loss of valuables owned by Guests. 

3. Dream Apart shall not be responsible for: items of high value, significant amounts of money, securities and valuable items, in particular valuables and items of scientific or artistic value, bulky items and items threatening security.



§ 5


Pets stay

1. Dream Apart allows pets to stay in selected apartments. This stay must be notified prior to arrival at the apartment. A pet fee of 40 PLN/day will be added to the reservation except for Pod Stokiem Apartments in Szczyrk, where the cost is 50 PLN/day.

2. In addition to the fee for the animal, a refundable deposit of PLN 1000 is charged. If the pet is not damaged, the property shall return the deposit within 7 working days, and the date of return shall be the date of charging the account of Dream Apart.

3. During the stay, the pet owner shall take full responsibility for the pet, any damage caused by the dog will be assessed by Dream Apart staff and the cost of repairing the damage will be charged to the owner. 

4. The owner or guardian of the animal is obliged to remove the waste left by the animal on the entire area of the rented Property. 

5. The Hotel reserves the right to inspect the Apartment where animals are staying at the time it deems there is such a need.



§ 6


Quietness at night

1. On the premises of the rented Property, the observance of quiet at night from 22:00 to 07:00 the next day. Disturbance of the silence at night may result in a fine of PLN 1000. 



§ 7


Complaint procedure

1. Guests have the right to lodge a complaint in case of noticing any deficiencies in the quality of services provided or otherwise.

2. The Hotel is obliged to provide services without any deficiencies or other defects.

3. A complaint may be submitted by a Guest in electronic form via e-mail to: info@dreamapart.pl.

4. It is recommended that the Guest provide in the description of the complaint: (1) information and circumstances regarding the subject of the complaint, in particular the type and date of occurrence of the deficiency or other defect, and (2) contact details of the complainant - this will facilitate and expedite the processing of the complaint by the Facility. The requirements specified in the preceding sentence are in the form of a recommendation only and do not affect the effectiveness of complaints submitted without the recommended description of the complaint.

5. Dream Apart shall respond to the complaint received from the Guest and inform the Guest of the manner in which the complaint has been handled via e-mail. Dream Apart shall respond to the Guest's complaint within 30 days from the date of its receipt, unless otherwise stipulated by separate regulations.



§ 8


Housekeeping provisions

1.The Guest is not allowed to make any changes to the Apartment and its equipment. It is prohibited to bring furniture and equipment outside the Suite, including balcony / terrace furniture that are not intended for this purpose.

2. For reasons of fire safety, it is prohibited in the Apartment to use items such as: candles, electrical appliances that are not equipment of the Apartment. 

3. Smoking of tobacco products and e-cigarettes is strictly prohibited on the premises of the rented Property. Violation of this prohibition will result in a fine in accordance with the price list. 

4. Sports equipment such as skis, sleds, bicycles should be stored in the designated place (utility room, ski room, bicycle room, garage). It is forbidden to store the above-mentioned equipment in the cages and corridors of buildings.



§ 9


Processing of personal data

Personal data will be processed for the purpose of completing the booking process, clarifying the circumstances of possible violations of the Rules and Regulations or applicable laws, and handling possible complaints.

Pursuant to Article 13(1) and (2) of Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of April 27, 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data and repealing Directive 95/46/EC (RODO), we inform you that :

The administrator of the personal data obtained in the process of booking, within the meaning of the generally applicable legal regulations in force, is Dream Apart Sp. z o.o. with its registered office at Dr. Michała Grażyńskiego 8 in Ustroń 43-450, NIP 5482670870. The entity processing the personal data is the online booking system Hotres.pl, which belongs to the company LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński with its registered office in Jelenia Góra 58-570 Młyńska 12A, hereinafter referred to as Hotres.pl



Personal data:

1. For the purpose of the booking process / issuance of a sales document, personal data of the Guest is collected. Provision of personal data is voluntary, but necessary to complete the reservation process.

2. The Guest has the right to access the content of his/her personal data, the right to rectify, delete, as well as the right to restrict its processing.

3. The Guest's optional consent to the processing of data for marketing purposes requires checking the appropriate 'checkbox' in the reservation process. This consent may be withdrawn by sending an appropriate message to the e-mail address : info@dreamapart.pl.

4. The specific purposes and scope of personal data processing in the Hotres system are specified in the Appendix.



Administrator's obligations

1. The Administrator shall ensure that the Guest's personal data are not made available to third parties and in this regard shall take the necessary measures and ensure the use of its knowledge and experience to implement the said assurance.

2. The Administrator retains the right to make personal data available to authorized entities (Sub-processors) and in cases provided for by generally applicable law. In particular, this applies to such entities as : online payment systems and reception software.

3. The Administrator is obliged to maintain secrecy and confidentiality of information obtained for the purpose of the reservation process. Undertaken commitment remains in force for an indefinite period of time.



Hotres.pl's obligations

1. Hotres.pl, as the Entity that processes the Guest's personal data, ensures the implementation of appropriate technical and organizational measures, and additional IT safeguards, based on proven servers and systems used to process personal data in services provided electronically.

2. Hotres.pl declares that the IT systems used to process personal data meet the requirements of applicable laws, in particular are protected to a high degree within the meaning of the Regulation of the Minister of Internal Affairs and Administration of April 29, 2004 on documentation of personal data processing and technical and organizational conditions to be met by devices and information systems used for personal data processing.

3. Subcontractors and employees of Hotres.pl shall be duly authorized to process personal data in connection with the implementation of the reservation process, to which the Administrator and the Guest agree.

4. In order to ensure the highest security in the storage of personal data in accordance with the requirements of RODO, Hotres.pl shall:

a) encrypt and anonymize the transmission of personal data

b) continuously ensure the confidentiality, integrity, availability and resilience of processing systems and services

c) the ability to quickly restore the availability of and access to personal data in the event of a physical or technical incident

d) regularly test, measure and evaluate the effectiveness of technical and organizational measures to ensure the security of data processing.



§ 10


Final provisions

1. The court of competent jurisdiction to resolve disputes between the Guest and the Facility shall be the court of general jurisdiction as determined by law.

2. These Regulations are effective as of 24.08.2023.



Appendices:

Appendix No. 1 - Price list of fines https://www.dropbox.com/scl/fi/8r6pw5e8fc9bq7pshcv8v/Za-cznik-nr-1-do-regulaminu-Dream-Apart_Cennik-kar-pieni-nych.pdf?rlkey=ptjkxixzz45b4lb6cky0hrny8&dl=0

Appendix No. 2 - Price list of damage and destruction https://www.dropbox.com/scl/fi/891lvtrpx89z2lrp25ekp/Za-cznik-nr-2-do-regulaminu-Dream-Apart_Cennik-zniszcze-i-uszkodze.pdf?rlkey=fhmi93tugde2wmitkgc6ko01t&dl=0

Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację

Chcesz rezerwować taniej?

My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!

Najczęściej zadawane pytania

Jak wygląda zameldowanie w apartamencie?

Przed przyjazdem goście otrzymują od nas na e-mail link do meldunku online, należy tam podać numer dowodu osobistego oraz podpisać się elektronicznie. 

Dodatkowo w osobnej wiadomości przesyłamy szczegółową instrukcję do odbioru kluczy/otwarcia elektronicznego zamka. 

W jaki sposób dostanę się do apartamentu?

Aby odebrać klucze do naszych apartamentów, nie ma konieczności umawiania się z rezydentem.

Przed przyjazdem na adres e-mail podany podczas rezerwacji goście otrzymują szczegółową instrukcję dojazdu do apartamentu oraz odbioru kluczy. 

Niektóre obiekty posiadają elektroniczne zamki, które nie wymagają kluczy, kod do drzwi wraz z instrukcją również przesyłany jest droga mailową. 

Czy w apartamencie są akceptowane zwierzęta?

W niektórych naszych apartamentach jest możliwość przyjazdu ze zwierzęciem. 

Pełna lista lokali znajduje się po wybraniu filtra "Zwierzęta", lub informacji może udzielić konsultant na infolinii. 

Na pobyt ze zwierzętami obowiązuje dodatkowa opłata oraz kaucja zwrotna. 

Jesteś właścicielem mieszkania i chcesz wynająć go turystom ?

Zajmujemy się kompleksowo zarządzaniem i wynajmem apartamentów. 

Skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy każdy etap wdrożenia apartamentu na rynek wynajmu krótkoterminowego. 

Czy w apartamencie jest możliwe wcześniejsze zameldowanie \ późniejsze wymeldowanie ?

Tak, jeśli tylko istnieje taka możliwość, natomiast zawsze rosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią w celu ustalenia innych godzin pobytu. 

Z tytułu wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania wiąże się dodatkowa opłata. 

Czy jest możliwość anulacji rezerwacji bez ponoszenia kosztów?

Podczas dokonywania rezerwacji wraz z potwierdzeniem gość otrzymuje zasady odwołania\zmiany rezerwacji. 

Decydując się na rezerwację bezzwrotną, która jest tańsza od oferty standardowej otrzymują Państwo rezerwacje bez możliwości anulacji. 

Oferta standardowa daje możliwość zmiany rezerwacji 30 dni przed przyjazdem, jeśli gość chciałby ustalić indywidualne warunki rezerwacji prosimy o kontakt z infolinią 

Odkryj Luksus, Komfort i Przygodę w Szczyrku, Wiśle, Ustroniu, Bielsku-Białej, Zarzeczu, Lipowej, Istebnej i Porąbce

Wyselekcjonowane Apartamenty w Beskidach Dream Apart zaprasza

W górach jest wszystko, co kochamy – świeże powietrze, otaczająca nas natura i wspaniali, życzliwi ludzie. Z Dream Apart, Twoja podróż po Beskidach staje się niezapomnianym doświadczeniem. Nasze luksusowe apartamenty w Szczyrku, Wiśle, Ustroniu, Bielsku-Białej, Istebnej, Lipowej, Porąbce i Zarzeczu zapewniają nie tylko wygodę i elegancję, ale także dostęp do najlepszych atrakcji regionu. Czy to relaksujący wypoczynek nad Jeziorem Żywieckim w Zarzeczu, ekscytujące loty szybowcem na górze Żar, czy komfortowe zakwaterowanie biznesowe w Bielsku-Białej, oferujemy rozwiązania idealnie dopasowane do każdego rodzaju podróży. Nasze apartamenty są perfekcyjnie przygotowane na przyjęcie rodzin, par, grup przyjaciół oraz gości biznesowych, gwarantując najwyższą jakość usług i niezapomniane wspomnienia. Doświadczeni pracownicy Dream Apart dostępni są 7 dni w tygodniu, aby zapewnić Państwu spokojną i bezpieczną podróż w Beskidach. Sprawimy, że nasi Goście poczują się jak u siebie, goszcząc ich w naszych luksusowych apartamentach oraz oferując im wyjątkowe usługi i udogodnienia. 

Noclegi Wisła, Szczyrk, Ustroń, Porąbka, Zarzecze (J.Żywieckie), Bielsko-Biała, Istebna, Lipowa

Sprawdź gdzie nas znajdziesz

W każdej z naszych lokalizacji, od urokliwego Ustronia po historyczną Porąbkę, oczekuje na Ciebie wyjątkowa mieszanka kultury, historii i przyrodniczego piękna. Z Dream Apart masz niezliczone możliwości do odkrywania, relaksu i przygód – od jazdy na rowerze enduro po szlakach wokół Bielska-Białej, po spokojne chwile wśród zielonych krajobrazów Zarzecza. Wybierz Dream Apart dla swojego kolejnego wyjazdu i pozwól sobie na luksusowy wypoczynek w jednym z najpiękniejszych regionów Polski.

Rezerwuj noclegi w naszych apartamentach i doświadcz wypoczynku

Dream Apart to więcej niż noclegi

To miejsce, gdzie Twoje poszukiwania idealnych noclegów w Beskidach dobiegają końca. Nasza oferta skierowana jest do tych, którzy pragną połączyć komfort i wygodę z bliskością do przyrody. Oferujemy szeroki wybór apartamentów w najpiękniejszych lokalizacjach górskich takich jak Wisła, Szczyrk, Ustroń, Porąbka przy Jeziorze Żywieckim, Zarzecze, Bielsko-Biała, Istebna i Lipowa. Każdy z naszych obiektów został zaprojektowany z myślą o potrzebach nowoczesnych podróżników, szukających zarówno spokoju, jak i możliwości aktywnego spędzania czasu.

Dream Apart to więcej niż noclegi - to miejsce, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od tego, czy jesteś miłośnikiem górskich wędrówek, rowerowych eskapad, czy poszukujesz miejsca na relaksujący wypoczynek w otoczeniu natury. Nasze apartamenty w Wiśle, Szczyrku, Ustroniu, i innych malowniczych miejscowościach Beskidów są idealną bazą wypadową do eksploracji górskich szlaków, lokalnych atrakcji oraz kultury regionu. Oferujemy nie tylko komfortowe zakwaterowanie, ale także pełną gamę udogodnień, takich jak sauna, jacuzzi, rowerownia, czy specjalnie przygotowane miejsca do grillowania, które sprawią, że Twój pobyt będzie niezapomniany.

Wybierając Dream Apart, zyskujesz nie tylko gwarancję wysokiej jakości noclegów, ale także możliwość spędzenia czasu w wyjątkowych lokalizacjach, które zostały starannie wyselekcjonowane, aby zapewnić Ci najlepsze z możliwych doświadczeń. Od urokliwej Wisły, przez tętniący życiem Szczyrk, spokojny Ustroń, malowniczą Porąbkę i Zarzecze przy Jeziorze Żywieckim, aż po kulturalne centrum regionu, jakim jest Bielsko-Biała, a także Istebna i Lipowa - każdy znajdzie miejsce idealne dla siebie. Dream Apart to Twoje klucze do odkrywania piękna Beskidów, oferując noclegi, które są tak różnorodne i wyjątkowe jak sam region.

Zapraszamy do odkrycia Dream Apart - gdzie każdy dzień to nowa przygoda, a komfort i gościnność to standard. Rezerwuj noclegi w naszych apartamentach i doświadcz wypoczynku, jakiego szukasz, w otoczeniu najpiękniejszych górskich krajobrazów Polski. Dream Apart to Twój przewodnik po Beskidach, zapewniający nie tylko dach nad głową, ale także niezapomniane wspomnienia.

Filtry

Przedział cenowy

Pokoje i łóżka

Sypialnie
Pokoje
Łazienki

Rodzaj nieruchomości