Gwarancja najniższej ceny!
Co wyróżnia ten obiekt:
Rezerwując na naszej stronie masz gwarancję najniższej ceny
Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację
Chcesz rezerwować taniej?
My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!
Zasady pobytu
Sprawdź dostępnośćOpinie Gości
Sprawdź dostępnośćSprawdź odległości
Zobacz inne obiekty
Oferty specjalne
Nocleg z pysznymi śniadaniami z dowozem do obiektu
Nasze śniadania z dowozem do apartamentu to doskonały sposób na rozpoczęcie każdego dnia, bez konieczności gotowania ani opuszczania wygodnego zakwaterowania.
Vouchery Prezentowe Na Każdą Okazję
Podaruj wyjątkowe wspomnienia z Voucherami Prezentowymi Dream Apart. Perfekcyjny upominek na każdą okazję, gwarantujący luksusowy pobyt w Ustroniu, Wiśle lub Szczyrku. Elastyczność, wygoda i niezapomniane doświadczenia czekają!
Pakiet Romantyczny
Apartamenty z Pakietem Romantycznym zapewnią Wam niezapomniane chwile pełne miłości i uroku.
Oferta Long Stay
Pracujesz zdalnie? Zmień tymczasowo swoje miejsce pracy 🍀🌟 Sprawdź naszą ofertę elastycznych wynajmów apartamentów w Beskidach. Nasze apartamenty są doskonałym miejscem do pracy, oferując przestrzeń zarówno do skupienia, jak i relaksu.
Oferta Biznesowa Dla Firm
Dream Apart Dla Firm - Wyjątkowa oferta noclegów premium, skierowana do firm korporacyjnych, która łączy w sobie komfort, elastyczność i atrakcyjne ceny, dostosowane do potrzeb biznesowych. Idealny wybór dla pracowników podróżujących służbowo, zarówno na krótkie, jak i długoterminowe pobyty.
Pakiet "Na Zdrowie"
Pakiet stworzony z myślą o Twoim optymalnym samopoczuciu. W połączeniu z Super Menu by Anna Lewandowska oraz zabiegami zdrowotnymi o Twoje samopoczucie w profesjonalny sposób.
Zapisz się do newslettera i otrzymaj 10% rabat na pierwszą rezerwację
Chcesz rezerwować taniej?
My też nie lubimy spamu, więc obiecujemy wysyłać tylko aktualne promocje, nowe oferty, dzięki którym zarezerwujesz wyjątkowe noclegi w atrakcyjnych cenach jako pierwszy!
Najczęściej zadawane pytania
Jak wygląda zameldowanie w apartamencie?
Przed przyjazdem goście otrzymują od nas na e-mail link do meldunku online, należy tam podać numer dowodu osobistego oraz podpisać się elektronicznie.
Dodatkowo w osobnej wiadomości przesyłamy szczegółową instrukcję do odbioru kluczy/otwarcia elektronicznego zamka.
W jaki sposób dostanę się do apartamentu?
Aby odebrać klucze do naszych apartamentów, nie ma konieczności umawiania się z rezydentem.
Przed przyjazdem na adres e-mail podany podczas rezerwacji goście otrzymują szczegółową instrukcję dojazdu do apartamentu oraz odbioru kluczy.
Niektóre obiekty posiadają elektroniczne zamki, które nie wymagają kluczy, kod do drzwi wraz z instrukcją również przesyłany jest droga mailową.
Czy w apartamencie są akceptowane zwierzęta?
W niektórych naszych apartamentach jest możliwość przyjazdu ze zwierzęciem.
Pełna lista lokali znajduje się po wybraniu filtra "Zwierzęta", lub informacji może udzielić konsultant na infolinii.
Na pobyt ze zwierzętami obowiązuje dodatkowa opłata oraz kaucja zwrotna.
Jesteś właścicielem mieszkania i chcesz wynająć go turystom ?
Zajmujemy się kompleksowo zarządzaniem i wynajmem apartamentów.
Skontaktuj się z nami, a wyjaśnimy każdy etap wdrożenia apartamentu na rynek wynajmu krótkoterminowego.
Czy w apartamencie jest możliwe wcześniejsze zameldowanie \ późniejsze wymeldowanie ?
Tak, jeśli tylko istnieje taka możliwość, natomiast zawsze rosimy o wcześniejszy kontakt z infolinią w celu ustalenia innych godzin pobytu.
Z tytułu wcześniejszego zameldowania lub późniejszego wymeldowania wiąże się dodatkowa opłata.
Czy jest możliwość anulacji rezerwacji bez ponoszenia kosztów?
Podczas dokonywania rezerwacji wraz z potwierdzeniem gość otrzymuje zasady odwołania\zmiany rezerwacji.
Decydując się na rezerwację bezzwrotną, która jest tańsza od oferty standardowej otrzymują Państwo rezerwacje bez możliwości anulacji.
Oferta standardowa daje możliwość zmiany rezerwacji 30 dni przed przyjazdem, jeśli gość chciałby ustalić indywidualne warunki rezerwacji prosimy o kontakt z infolinią